16. jaanuar 2025
16. jaanuar 2025
Me kelgule, me kelgule las tulla veel üks laps!
Märgime kalendrisse
17.01 kl 19 PJK õpetaja Pirjo Kullerkupu (1982–2022) sünniaastapäevale pühendatud VoxClamantise kontsert - tulijatel palume võimalusel võtta kaasa ühist nosimist järgnevale koosviibimisele kohviku galeriis
21.01 Loengud 6.-12. klasside õpilastele teemal ''E-sigaret ja nikotiinipadjad''
28.01 Iseseisva õppe päev
27.-31.01 Keelte nädal
5.02 PJK Vabalava
10.02 Kogu gümnaasiumi talipäev
21.02 EV aastapäeva tähistamine, kõik õpilased päikesetõusul Toompeal pidulikul lipuheiskamise tseremoonial, 1.-8. kl pärast seda ekskursioonil vanalinnas, kõikidele õpilastele ühine aktus kl 11-12.
31.03 1.-12. kl töövarjupäev (vt PJK karjääriõppe juhend all)
27.05 Üleminekueksamid
5. kl eesti keel
6. kl loodusained
7. kl matemaatika
8. kl inglise keel
10. kl õpilase valikul STEM või kultuurilugu
13.-14.06 Lendude perelaagrid
Kristiina Orgla pälvis Lastekirjanduse Keskuse tunnustuse
Palju õnne meie armsale noorema kooliosa juhile ja klassiõpetajale Kristiinale, keda on märgatud ja tunnustatud lastes lugemishuvi äratamise eest. Saame kinnitada, et raamatute lugemist väärtustab ta ühes teiste keele ja kirjanduse ning klassiõpetajatega tõepoolest ülikõrgelt ja pingutab selle nimel, et lapsed võimalikult varakult ja tihti viia klassiga raamatukokku, lisaks osaleb ta mitmesugustel teistel sündmustel (või korraldab neid ise), kus õpilased saavad kohtuda kirjanike ja illustraatoritega. Väga tänulikud oleme ka selle eest, et Kristiina koos teiste klassijuhatajate ja eesti keele õpetajatega aitab hoida koolis omaloomingulise raamatu traditsiooni.
Aitäh ja soojad kallistused koolipere poolt!
Uus aasta koolis
Õpetajad võtsid kokku möödunud poolaasta ja läksid vastu uuele. Verstaposti tähistati koosoleku- ja koolituspäevaga juba 3. jaanuaril, nädal hiljem piduliku õhtusöögiga, mille valmistas meie kooli oivaline a`la carte köök.
Aasta vahetumist mõtestavas kõnes tõi Liivika välja lõppenud ning algava aasta kõnekaid asjaolusid. Kooli olemus ja suurus tulevad esile, mida lähemal oleme Jumalale ja mida rohkem on palvet üksteise eest.
Eelmisest aastast olulisim on õpilaste initsiatiivil ja ühisloomena sündinud kooli traditsioonid, näiteks põhikooli lõpuetendus, sügisjooks, moeshow. Meie õpilaste loovus, algatus-, vastutus- ja koostöövõime on kõige olulisemad tunnustähed kooli elujõust ja tervisest.
Arenguhüppe tegi uute õpetajate mentorsüsteem.
Alustasime inimesekskasvamise ehk üldpädevuste arendus- ja uurimisprojekti, mis on süsteemne katse meie koolile kättesaadava rikkaliku pärimuse tõlkimine universaalsesse sisusse, ideaali ja analoogiana on Arvo Pärdi instrumentaalteosed kirjutatud tekstidele. Vokaal oleks lauldav, aga pole kuulda, nõnda saaks ka meie oma varjuloleva vaimuvara tõlkida igale huvilisele vastuvõetavaks hüveks. Rõõm on käivitunud õpiringidest, mis lisaks seminaridele kasvatavad õpetajate teadlikkust kasutada head teooriat konkreetsetes praktikates.
Majanduskriisi ja hüppeliselt kasvanud intresside tingimustes oleme imekombel ja tänu vabatahtlikele panustele suutnud kooli arendada, rikastada õpivõimalusi, keskkonda parandada, maksta makse, intresse, palku.
Uute perede huvi kooli vastu kasvab jõuliselt, möödunud aastal pandi ootejärjekorda 10-päevane vastsündinu.
Algava aastaga siseneme uue arengukava faasi, mida kõik koos valmistasime ette 1,5 aastat.
Saadame teele esimese lennu, kelle üle on muidugi hea meel, et nad on nii kaugele jõudnud, aga teisalt kurb ja juba hõllanduslik, et ees seisab hüvastijätt, sest nad on meile, koolile ja kooli ajaloos nii erilise tähendusega. Sellega seonduvalt alustame vilistlaskonna ülesehitamist, koordineerib Kaisa, aga eestvedavat tuumikut loodame tekkivat vilistlaste endi hulgast.
Oleme keskendunud kahes kooliastmes tähtajatu tegevusloa taotlemisele, vastava dokumentatsiooni koostamisele ja õppekava renoveerimisele.
Jaanuarist panustame riigi ja kooli kaitsevõimesse pehmendades maksutõusu palgatõusuga kolm protsenti, septembrist tuleb vähemalt õpetajatel lisapalgatõus, loodetavasti teistelgi. Lisaks parandas kool uuest aastast töötajatele tervise- ja sporditoetuste kättesaadavust ning võttis hüvitise taotlemise lihtsustamiseks kasutusele Stebby keskkonna. Nüüd saab toetust kasutada lisaks sportimisele ka massaaži, hambaravi, taastusravi, psühholoogilise abi, füsioteraapia ja logopeedilise ravi jaoks.
Kooli struktuuris on ette valmistamisel uuendus, seni oma lähima tiimi ja otsese keskastme juhita töötajad koonduvad osakondadesse: õppeosakond, administratsioon ning IT- ja haldusosakond.
Meie peamiseks taotluseks jääb hoida ja kasvatada Jumala armu.
Piduliku õhtu üllatusesinejaks oli humoorikas ansambel "Minu isa oli ausus ise," koosseisus Gaute Kivistik ja Margo Mitt.
Suur tänu esinejatele, kõigile korraldajatele, köögipersonalile ja õpetajaid teenindanud õpilastele ning kolleegidele.
Järgmine PJK akadeemia räägib suurtest saladustest
Järgmisel neljapäeval, 23. jaanuaril, I suunatunni ajal, st kell 13.25-14.10 räägib tunnustatud kunstnik, metoodik ja pedagoog Aapo Pukk gümnaasiumi aatriumis kunsti suurtest saladustest.
Korraldab kuju ja disaini suuna 11. klass.
Kõik on oodatud!
Mõelge peredes, kelle juures veeta töövarjupäev
31. märtsil on 1.-12. klassidel töövarjupäev. Selle päeva eesmärk on anda õpilastele võimalus saada teadlikumaks iseendast õppimisvõimaluste, elukutsete, ametite ja töömaailma taustal, ühtlasi on see oluline osa elukestvast õppest, karjääriõppest ja üldpädevuste arendamisest ning aitab seostada koolis õpitavat tulevaste töövõimalustega.
Palume õpilastel varakult läbi mõelda, milline amet või töövaldkond neid huvitab, ning teha vajalikud kokkulepped töövarjutatajaga.
PJK karjääriõppega taotletakse, et õpilane:
teadvustab oma väärtused, huvid, võimed, teadmised, oskused, kogemused ja isiksuseomadused, mis võimaldab adekvaatse enesehinnangu kujunemist ning seostab neid realistlike õppimise ja töötamise võimalustega;
tutvub erinevate elukutsetega, mõistab hariduse ja tööturu vahelisi seoseid ning oskab analüüsida ja kasutada asjakohast informatsiooni hariduse, töö-ja eraeluliste valikute tegemiseks;
mõistab erinevate tegurite rolli oma karjääriteed planeerides, oskab määratleda enesekohaseid alternatiivseid võimalusi, seada eesmärke ning langetada teadlikke otsuseid;
on algatusvõimeline erinevate elurollidega seotud eesmärkide saavutamiseks, tervete suhete hoidmiseks ning haridusteele/tööle asumiseks ja seal püsimiseks.
Karjääriõpetus kooliastmeti
Karjääriõpetuse käsitlemisel I kooliastmes (1.-3.klass) suunatakse õpilast märkama lähiümbruse töömaailma, tuginedes õpilase kogemustele igapäevaelust. Õpilastele tutvustatakse klassitundides erinevaid tegevusalasid ja ameteid, nende olulisust ning omavahelisi seoseid haridusteega. Võimalusel minnakse igal õppeaastal kogu klassiga külla ühele organisatsioonile ning tutvutakse sealsete ametitega. Lapsevanema abiga leiavad 1.-3. klassi õpilased endale igal õppeaastal võimaluse minna töövarjuks (nt pereliikme, sugulase, perele tuttava inimese juurde). Töövarjupäevale võib minna üksi või kahekesi ning vajadusel koos saatjaga. Töövarjupäeva pikkus võib olla I kooliastmes kaks kuni kolm akadeemilist tundi. Sellele järgneb kirjalik individuaalne eneserefleksioon (vt Lisa 2) ja suuline esitlus klassis.
Karjääriõpetuse käsitlemine II kooliastmes (4.-6.klass) keskendub õpilase sotsiaalsetele ja toimetulekuoskustele, oma huvide ja võimete tundmaõppimisele ning arendamisele. Eesmärk on aidata õpilasel kujundada põhilisi õpioskusi, empaatiavõimet ning suhtlemis-ja enesekontrollioskusi. Õpilasele tutvustatakse erinevaid elukutseid ning nende seost inimeste individuaalsete eelduste ja huvidega ainetundides ning loengutes. Õpilased käivad II kooliastmes igal aastal töövarjupäeval oma pereliikme, sugulase või perele tuttava inimese juures. Õpilane reflekteerib töövarjupäeval saadud kogemusi kirjalikult (vt Lisa 3) ning esitleb seda hiljem klassile.
Karjääriõppe käsitlemine III kooliastmes (7.-9.klass) keskendub õpilase võimete, huvide, vajaduste ja hoiakute teadvustamisele. Kujundatakse iseseisva õppimise oskus, mis on oluline alus elukestva õppe harjumuse ja hoiaku omandamisel. Analüüsitakse oma eelduseid ja võimalusi huvipakkuvates tegevusvaldkondades tegutsemiseks ning oma soovide elluviimiseks. Erinevate elukutsete ja ametite tutvustamisel pööratakse tähelepanu töö iseloomule, töökeskkonnale ja-tingimustele, vajalikele teadmistele, oskustele ja isikuomadustele.
Õpilasi teavitatakse erinevatest töövarjutamise võimalustest ning julgustatakse neid kasutama. Õpilastele vahendatakse teavet edasiõppimisvõimaluste kohta ning luuakse võimalus kasutada karjääriteenuseid, mis võimaldavad omandada karjääriplaani koostamiseks vajalikud teadmised ja oskused. 8. klassile tutvustatakse erinevaid ameteid ja ootuseid noortele kui tulevastele töötajatele. Töötukassa karjäärikeskus viib 9. klassis läbi individuaalse karjäärinõustamise.
Õpilased valivad 7.-9. klassis töövarjupäevale minemiseks organisatsiooni oma huvidest lähtuvalt. Võimalusel läheb 8. klassis õpilane töövarjupäevale oma loovtöö teemast lähtuvalt.
Õpilane reflekteerib saadud kogemusi kirjalikult (vt Lisa 4) ning esitleb klassile oma tagasivaadet töövarjupäevale suuliselt, illustreerides oma ettekannet soovi korral slaididega.
Karjääriõppe käsitlemine gümnaasiumiastmes keskendub õpilase isiksuseomaduste, eelduste, huvide, võimete, oskuste, teadmiste, vajaduste ja soovide analüüsile. Õpilastele vahendatakse karjääriteenuseid läbi info jagamise ja karjäärinõustamise ning suunatakse igal gümnaasiumiaastal töövarjupäevale.
10. klassis läheb õpilane töövarjupäevale oma pereliikme või sugulase juurde, 11. klassis valib õpilane töövarjupäeva asukoha oma suunaga seotud valdkonnast lähtuvalt ning 12. klassis on töövarjutamine seotud õpilase edasiõppimise plaanidega. Õpilane reflekteerib oma kogemusi kirjalikult (vt Lisa 5) ning esitleb saadud kogemusi mentortunnis suuliselt, abiks on illustreerivad slaidid.
Kui õpilane on haigestunud, leiab ta võimaluse minna töövarjupäevale järgmisel (iseseisva õppimise päevale lähimal) vaheajal.
Vt lähemalt PJK karjääriõpetuse selgitav dokument >>
Töövarjupäevade ülevaatlik kokkuvõte kooliastmeti:
PJK gümnasistid esinesid Poola keskkonnakonverentsil
Gümnasistid Eliise Õnneleid Karlson ja Madis Enriko Pipar õpetaja Anri Kiviliga esinesid eile, 15. jaanuaril üle veebi Poola keskkonnahoiu konverentsil EcoGuard kogemuslugudega sellest, milliseid keskkonnaprojekte on tehtud PJK-s.
Madis tutvustas suvist praktilist töötuba, mille ta disainis ja viis läbi noortele loodusesõpradele organisatsioonis nimega "Nõmme Koprad". Eliise jagas ideed ravimtaimedeteemalisest koolituslaagrist, mida ta koos klassikaaslastega plaanib korraldada ning millele kool taotleb rahastust Erasmus+ programmist.
Pärast esinemist jagasid esinejad oma muljeid ja mõtteid:
Olime väga närvis, aga see oli lahe kogemus oma hirmust üle saada.
See andis võimaluse kasvada ja enesekindlust koguda.
Võib-olla inspireerisime kedagi Poolas midagi sarnast tegema või meiega tulevikus koostööd alustama.
Väga hea võimalus esineda rahvusvahelisel tasandil.
Konverents võib avada uksi tulevaste koostööprojektide jaoks, sealhulgas õpilasvahetuseks Poola koolidega.
Tea poisid tegid kunstitunni õues
Algasid tantsutunnid 8.-12. klassidele
Tantsutunnid toimuvad liikumisõpetuse tundide raames ja see on ettevalmistus kevadballiks.
Erakordne võimalus soetada eksklusiivne Reet Ausi disainitud PJK pusa
Tellimine ainult kuni 30. jaanuar!
Püha Johannese Kooli nii pidu- kui argipäeval kantav pusa on disaininud Reet Aus - PJK kogukonnaliige ja rahvusvaheliselt tuntud ja tunnustatud Eesti moedisainer, kelle looming on eriline muu hulgas taaskasutuse ja ringdisaini põhimõtete rakendamise poolest.
Konkreetselt PJKle disainitud pusa on eksklusiivne ja seda kaunistavad tikandid: rinnaosas kooli sümboolikasse kuuluv ristikujuline ornament (autoriks kooli nõukogu liige ja lapsevanem diakon Nikita Andrejev) ning varrukal PJK logo tähed.
Tegu ei ole õpilaste koolivormiga, vaid pusaga, mida võib kanda igaüks; seda saab tellida endale, pereliikmele ja sõbrale, aga vaid koolist, vaid alloleva vormi kaudu ja ainult nüüd.
♥️PJK pusa annab sooja kehale ja hingele!
Värvus: must
Tikand: kuldne või tumeroheline
Kangas: 90% puuvill, 10% polüester
Toodetud: Poolas. Toode on UPMADE® sertifitseeritud. See on valmistatud jääkmaterjalidest, vastab rahvusvahelistele töönormidele ja järgib ohtlike kemikaalide piiranguid.
Suurused:
Naiste mudel: S, M, L, XL, XXL
Meeste mudel: S, M, L, XL, XXL
Koolis saab pusa proovida.
Ettetellimine kuni 30.01.2025
Tasumine kuni 9.02.2025. Kool saadab teile arve (eeldatavalt 31. jaanuaril, tasumine kuni 9. veebruarini), selle tasumine kinnitab teie tellimuse.
Tarneaeg: pusad valmivad hiljemalt märtsi alguses.
Kättesaamine: Võtame teiega taas ühendust, kui pusad on kohal. Pusa saab kätte kooli sekretariaadist.
Hind: 75 eurot (sh km).
Tähelepanu: maksusoodustused, koolituskulude mahaarvamine, annetused
Palume tähelepanelikult lugeda järgnevat sõnumit kõigil, kes soovivad koolituskulude maksusoodustust kasutada või pere siseselt ümberjagada maksusoodustustega seonduvaid koolituskulusid.
Lähenemas on maksudeklaratsioonide esitamise hooaeg. Soovitame põhjalikult tutvuda 2024. aastal kehtivate maksusoodustuste infoga Maksu- ja Tolliameti (EMTA) kodulehel:
Maksusoodustused 2024. aastal: Inimese kogutulust on lubatud maha arvata üldine maksuvaba tulu, koolituskulud, annetused ning täiendava kogumispensioni sissemaksed kokku 1200 euro ulatuses inimese kohta. Sh. Koolituskulusid, kingitusi ja annetusi võib kokku tulust maha arvata kuni 1200 eurot. Mahaarvamised ei saa ületada 50% maksumaksja sama maksustamisperioodi Eestis maksustatavat tulu.
Millised koolituskulud võib tuludest maha arvata: Maksusoodustusega koolituskulude hulka kuuluvad sh. PJK õppemaksud (gümnaasium, põhikool, eelkool, lasteaed) ning huvikooli õppemaks (huviringid, muusikakool, pikapäevarühm). Soodustuste hulka ei kuulu muud tasud (toitlustus, töövihikud, õppevahendid, ekskursioonid jms).
Maksusoodustuste ülekandmine: Alates 2024. aastast abikaasad ja registreeritud elukaaslased enam ühist tuludeklaratsiooni esitada ei saa, samuti ei saa üle kanda muude maksusoodustuste jääki. Üle kanda saab vaid koolituskulude jääki. Koolituskulude jääk on võimalik üle kanda Maksu-ja Tolliametis deklaratsiooni esitades.
Koolituskulusid on siiski võimalik deklareerida ka teistel tulu teeninud täiskasvanud pere liikmetel (elukaaslane, vanaema-vanaisa, onu, tädi, õde, vend jne.), kelle tulud ületavad maksuvaba miinimumi. “Residendist füüsilisel isikul on õigus maksustamisperioodi tulust maha arvata tema poolt maksustamisperioodil tasutud enda ja oma alla 26 aasta vanuse alaneja sugulase, õe või venna koolituskulud või eelnimetatud koolituskulude puudumisel ühe alla 26 aasta vanuse Eesti alalise elaniku koolituskulud.” NB! Selleks peab teenusepakkuja, st kool, esitama vastavad andmed Maksu-ja Tolliametile 3. veebruariks 2025.
Püha Johannese Kooli raamatupidamine esitab 3. veebruaril EMTA-le lapsevanematele esitatud 2024-ndal aastal esitatud õppemaksu arvete andmed. Vaikimisi seome koolituskulude andmed selle täiskasvanu isikukoodi ja nimega, kellega on sõlmitud vastav teenusleping ning kellele on esitatud arved.
Ehk siis mida te peaksite teadma ja kuidas tegutsema maksusoodustuste kasutamiseks:
Juhul, kui õppeteenuse leping on sõlmitud lapsevanemaga ning pere soovib jagada koolituskulude jääki abikaasade või registreeritud elukaaslaste vahel - saate seda teha ise maksudeklaratsiooni esitamise ajal. Kooli esitatavaid andmeid muutma ei pea ning kooli teavitada ei ole vaja.
Juhul, kui soovite koolituskulude jääki või kogu koolituskulude summat jagada muu isikuga, palun tehke koolile sellekohane avaldus (link veebivormile avalduse täitmiseks) hiljemalt 28. jaanuaril 14.00-ks. Avalduse esitab lapsevanem, kes on koolituslepingu osapooleks, st. kelle nimel on väljastatud arved.
Kui olete mõnel varasemal aastal juba avaldanud soovi õppemaksu kulude ümberjaotamiseks, peate siiski tegema uue avalduse 2024 aasta kohta. Koolil on õigus andmeid muuta vaid lapsevanema avalduse alusel jooksva aasta kohta.
Meie poolt esitatavate andmete hulk on väga mahukas ning peame olema andmete esitamisel väga täpsed. Eelmistel aastatel on tulnud lapsevanemate poolt palju muudatuse soove ning jooksvalt nende haldamine ja käsitsi juba esitatud Maksu- ja Tolliameti aruandesse sisseviimine on väga töömahukas ja on oht teha vigu. Kui meie aruanne on avatud parandamiseks ei saa teised lapsevanemad samal ajal oma deklaratsioone edasi töödelda. Seetõttu muudame 3.02.2025 EMTA-le juba esitatud deklaratsioone pärast esitamist vaid erandkorras (juhul kui kooli raamatupidamise poolt on tehtud oluline viga andmetes).
NB! 3. veebruaril 2025 esitame EMTA-le ka andmed panka või Maksekeskuse kaudu laekunud annetuste kohta. Neid summasid paraku ei ole võimalik ümber jagada. Oleme kohustatud esitama andmed vastavalt tasujale.
Riigipea kutsub kooliõpilasi kirjutama teemal „Lugeda või mitte lugeda?”
President Alar Karis algatab neljandat korda kirja- ja mõttetalgud kooliõpilastele vanuses 7–19 ning kutsub eesti raamatu aasta puhul mõtisklema teemal „Lugeda või mitte lugeda?”.
Sel aastal möödub 500 aastat esimese eestikeelse trükise ilmumisest ning sel puhul on käesolev aasta nimetatud raamatuaastaks. Eestikeelne kirjasõna ja raamatutarkus on eestlastele teed näidanud pooltuhat aastat. Kas saame sama öelda ka saja aasta pärast? Praegu, mil ekraanid ja digitaalne sisu tõusevad igapäevaseks kaaslaseks, on paslik küsida, milline koht jääb raamatule tuleviku maailmas?
Lugemine ei ole lihtsalt sõnade ja lausete kokkupanemine – see on oskus avada uksi teistsugustesse maailmadesse, arendada kriitilist mõtlemist ja mõista teisi inimesi ning kultuure. Kuid kas see oskus on jätkuvalt hinnas digiajastul, kus info voolab pealiskaudselt ja tihti kaootiliselt? Noorte arvamus on siin hindamatu, sest just nemad on need, kes kujundavad lugemise ja raamatute tulevikku.
President Karisele võib kirjutada vabas vormis kuni ühe A4 lehekülje või kuni 2500 tähemärgi pikkuse teksti nii käsitsi kui elektrooniliselt.
Vabariigi Presidendi Kantselei leiab säravamate kirjutiste autorite mõtete ja kirjatööde avaldamiseks võimaluse, avaldab valiku mõtetest suvisel parginäitusel Kadriorus ning kutsub osa kirjutajatest tänuks Roosiaeda.
Kirjatööd on oodatud vabariigi aastapäevale eelneval nädalal 14. veebruariks Vabariigi Presidendi Kantseleisse aadressil A. Weizenbergi 39, 15050 Tallinn, või e-kirjaga saates aadressil kirjutaEestile@vpk.ee. Kirjatööd saates lisada nimi, vanus, kool ja klass, aadress ja telefoninumber.
Kirjatüki saatmisega kinnitab autor, et tegemist on tema iseseisvalt loodud tööga. Samuti annab autor või tema seaduslik esindaja, kui kirjutaja vanus on alla 18 aasta, kirjutise saatmisega nõusoleku nime ja teksti kasutamiseks ning avaldamiseks.
Lisateavet saab küsida aadressil kirjutaEestile@vpk.ee või telefonilt 631 6202.
PJK-d külastas inspiratsiooni kogumise eesmärgil Pöide koolipere Saaremaalt
Huvikooli teated
23.01 kell 18.00 toimub Tallinna Keskraamatukogu suures saalis (Estonia pst 8) PJK Muusikakooli õpilaste ja sõprade kontsert "Tüdruk ja draakon".
Esinevad PJK muusikakooli õpilased ja õpetajad, sh Tarmo Johannes (flööt), Natalja Frank (tšello), Diana Liiv (klaver), Sakiko Ishi (kannel) jt ning nende õpilased. Kontsert toimub sarjas "Kammermuusikud linnas". Ootame kuulama, vaatama! Kontsert on tasuta.
Järgmise nädala menüü
20.-24.01
ESMASPÄEV
Lõuna Sealihaplov, mündikaste, toorsalat, vitamiiniamps
Oode Brokolipüreesupp krutoonidega
TEISIPÄEV
Lõuna Kana-lillkapsasupp, mannavaht piimaga, vitamiiniamps
Oode Hakklihapallid, tatar, koorekaste, peedisalat
KOLMAPÄEV
Lõuna Kartuli-kõrvitsavorm, soe tomatikaste, toorsalat, vitamiiniamps
Oode Aedviljasupp veiselihaga
NELJAPÄEV
Lõuna Seljanka, karamellkissell, vitamiiniamps
Oode Ahjukartul juustuga, kurgi-jogurtikaste, toorsalat
REEDE
Lõuna Kalafilee krõbedas paneeringus, tartarkaste, tatar, toorsalat, vitamiiniamps
Oode Köögiviljalasanje, toorsalat
Oote söömisele tuleb registreerida hiljemalt eelmise päeva hommikul. Nii suudab köök tööd planeerida ja keegi ei jää toidust ilma. Kui toitu jagub, saavad etteregistreerimata õpilased oodet süüa mitte alates kl 14.30 nagu registreeritud õpilased, vaid alates kell 16.00 ning neile me ei saa garanteerida, et toitu jätkub.
Jaanuarist kehtib uus toidukordade hinnakiri >>
Kordusteated
Lootuses ootame ikka veel abilist asendusistutuse projektis!
Palume appi lapsevanemaid, kel on hiljutine suuremamahulise asendusistutuse projekti kogemus.
2025. aastal asume ellu viima Kivimäe koolimaja ehituse viimast etappi - täiendavat haljastusprojekti mahavõetud puude asenduseks. Meil on olemas haljastuse eelprojekt ning osa haljastusprojektist on tehtud. Teine osa näeb ette asendusistutuse kohustuse mahus haljastuse lisamist - kokku üle 4000 ühiku.
Meie haldusmeeskonda on haljastusprojektiga aidanud hea lapsevanem, kuid vajaksime lisaks tarku päid põhiprojekti ettevalmistamiseks, teostuse kalkulatsioonide tegemiseks, hangete korraldamiseks ning projekti elluviimise korraldamiseks. Kui Sul on kogemus linnavalitsusest asendusistutuse korraldamisel või oled haljastusettevõtte projektijuht, maastikuarhitekt või kinnisvaraarendaja, puukooli omanik, kel on mitmekordne kogemus selliste suuremamahuliste projektidega ja valmis head nõu andma ja kaasa lööma, palun anna endast märku. Kirjuta või helista: anti.kodas@pjk.ee või 5331 2002.
PJK Vabalava tuleb taas!
Juba 5. veebruaril on meie koolis eriline ja loomingut täis õhtu. Riimilistest luuleridadest kaerajaanini, absoluutselt kõik talendid on lavale palutud!
Vabalavale esinema ootame 6.-12. klassi õpilasi, õpetajaid ning lapsevanemaid. Pane end kirja siin >>
Registreerimisega tuleb tegeleda juba ruttu, sest kohad on piiratud!
Kui lavale ei ole soovi, siis tule vaatama ikka ja saa osa imemõnusast kogukonnaõhtust!
Üritus algab kell 18, aga sea kohad sisse PJK spordisaali tribüünile juba 17.40!
Pileteid saab osta kohapeal sularahas, õpilane 7€, täiskasvanu 12€
Vahvat promovideot vaata siit.
Eelmise aasta Vabalava ülekanne.
Killuke idakiriku mõttevarast
Jumalailmumise eelpüha tropar 4. viisil
Valmista ennast, oh Sebulon,/
ja ilutse, oh Naftali,/
sina, Jordani jõgi, peatu,/
ja rõõmustades tõsta üles ristima tulevat Valitsejat./
Rõõmustele, oh Aadam, koos esiemaga,/
ärge peitke ennast nagu varemalt paradiisis,/
sest See, kes teid alastuses nägi, on ilmunud,/
et teid algupärase riidega ehtida://
Kristus on ilmunud, kes kogu loodut tahab uuendada.
Me kelgule, me kelgule, las tulla mamps ja paps!